V případě, že máte jakýkoliv problém nebo požadavek, potřebujete poradit, reklamovat, nebo servisovat naše produkty, neváhejte se na nás obrátit.

Jak na to

  • 1

    Pro co nejrychlejší vyřízení Vašeho reklamačního požadavku vyplňte prosím, reklamační formulář níže.

  • 2

    Po zadání informací do našeho systému Vás oslovíme s pokyny, kam reklamovaný produkt zaslat, případně s jinými instrukcemi.

  • 3

    Po technické analýze závady, která probíhá většinou přímo ve výrobním závodě, obdržíte protokol s informacemi o rozsahu poškození a návrhem dalšího postupu.

Kontaktní údaje

Údaje o faktuře produktu

Údaje o produktu

Pozáruční servis zajišťujeme dle požadavků zákazníka buď v naší kanceláři, případně přímo u zákazníka. Tyto služby nabízíme za úhradu se sazbami:

hodina práce technika 1200,- Kč bez DPH
kilometr na cestě 15,- Kč bez DPH
zaslání zboží dle skutečných nákladů